زهرا جامه بزرگ
آخرین بهروزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری تکنولوژی آموزشی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
تکنولوژی آموزشی |
|
فعالیتها
-
طراحی برنامه آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی و تاثیر آن بر انگیزش دانش آموزان پایه یازدهم رشته ساختمان
-استاد راهنما
-
طراحی بازیهای آموزشی گروهی و تاثیر آن بر خلاقیت دانش آموزان مقطع ابتدایی پایه چهارم
-استاد راهنما
-
طراحی و بازی وارسازی آموزشی مبتنی بر الگوی پروژه محور و تاثیرآن بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم شهرستان گرمسار
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی تولید محتوای الکترونیکی در شرکت های خصوصی شهرتهران
-استاد راهنما
-
تاثیرطراحی اموزش مبتنی بر واقعیت
-استاد راهنما
-
طراحی آموزشی مبتنی بر تمرین های یوگا و تاثیر آن بر توجه، تمرکز و حافظه ی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان آمل
-استاد راهنما
-
طراحی محیط یادگیری آموزش مجازی مبتنی بر روش های خلاقانه سنجش و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی درک خوانداری برای دانش آموزان پایه های دوم تا ششم دبستان
-استاد راهنما
-
تاثیر طراحی اجتماع کاوشگر در بستر شبکه آموزشی دانش آموز برعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه دوم ابتدائی در درس علوم
-استاد راهنما
-
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر تئوری انتخاب و تاثیر آن برخودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی تربیت معلم در جوزه تکنولوژی آموزشی کشور های فنلاند سنگاپور و ایران
-استاد راهنما
-
طراحی وپیاده سازی مرکز یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر انگیزش و یادگیری اصیل درسریاضی دانش آموزان دوره دبیرستان
-استاد راهنما
-
تحلیل چند سطحی و مدل سازی روابط آموزش حضوری ،الکترونیکی و تلفیقی مبتنی بر سبک های یادگیری وارک با یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دارای دو معلم
-استاد راهنما
-
طراحی محیط یادگیری پروژه محور مبتنی بروب و تاثیرآن برخلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی درس علوم
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر توجه پایدار دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری
-استاد راهنما
-
تاثیر طراحی آموزشی حکمی (حکمت بنیان) برهویت فرهنگی وتربیت رسانه ای دانش آموزان متوسطه
-استاد راهنما
-
تاثیر یادگیری معکوس بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان چند پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان خمین در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
-استاد راهنما
-
طراحی اجتماعی کاشگر مبتنی بر الگوی ۵ مرحله تی سالمون و تاثیر ان بر مهارت های اجتماعی و حل مساله دانش اموزان ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی ظرفیت های فناوری های نوین یادگیری برای پذیرش تنوع فرهنگی میان دانش آموزان
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی یادگیری تلفیقی و حضوری برسطوح یادگیری ،انگیزش بیشرفت تحصیلی ،خودکارآمدی و خودبنداره تحصیلی دانش آموزان در کلاسهای چندبایه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر بازی وارسازی درس هنر و بررسی اثربخشی آن بر خلاقیت دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی آموزشی مبتنی بر داستان گویی دیجیتال و بررسی تاثیر آن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان #ایه چهارم ابتدایی شهرستان مریوان
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی مدارس هوشمند در ایران و ارائه راهکار
-استاد مشاور
-
تاثیربازی دیجیتال مبتنیبراموزش افتراقی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی غنی سازی محیط یادگیری با داستان سرایی در فیلم های آموزشی تعاملی و تاثیر آن بر یادگیری عمیق و مشارکت دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی رفتاری ،عاطفی و شناختی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در ردس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی و تاثیر آن بر اضطراب یادگیری دانش آموزان پایه پنجم
-استاد مشاور
-
نرم افزار آموزش هندسه بر سطوح یادگیری و مشارکت دانش آموزان پسر پایه هفتم شهر گله در استان فارس
-استاد مشاور
-
تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بریادگیری لغات زبان انگلیسی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
تاثیریادگیری سیار بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی در ایام کرونا
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی محیط یادگیری به منظور بهبود عملکرد کار آموزان با توجه به چالش های آموزش بالینی رشته مامایی
-استاد مشاور
-
طراحی یادگیری خرد و تاثیر ان بر مهارت تولید محتوای الکترونیکی مبتنی بر بستر سیار در معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مرکز یادگیری سواد مدنی ویژه نوجوانان
-استاد مشاور
-
طراحی و پیاده سازی مرکز یادگیری الکترونیکی مبتنی بر اجتماع کاوشگر و تاثیر آن بر یادگیری حاصل از تجرب? آموزشی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی داربست سازی پویا در آموزش ضمن خدمت مبتنی بر وب معلمان
-استاد داور
-
طراحی الگوی محیط یادگیری غنی شده و بررسی تاثیر آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان متوسطه مدارس استعداد درخشان
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد ارتباط گرایی جهت افزایش سواد مالی دانشجو- معلمان
-استاد داور
-
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و راهنمای معلم مربوط، براساس مهارت های فرایند علمی و ارائه راهکارهای کاربردی برای تقویت مهارت ها
-استاد داور